Gwarancja & Pomoc

Firma Mactronic prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie produkty sprzedawane na terytorium Polski. Mactronic jako producent i dystrybutor posiada centrum serwisowe, w którym produkty przechodzą gruntowne testy przed wprowadzeniem na rynek, a w ramach obsługi posprzedażowej wszystkie wyroby objęte są stałą obsługą serwisową i pogwarancyjną przez 5 lat od daty wprowadzenia na rynek. Serwis służy również pomocą techniczną doradzając klientom w razie pytań lub wątpliwości.

W celu dokonania naprawy serwisowej (gwarancyjnej lub pogwarancyjnej) klient musi sam dostarczyć zakupiony towar. W przypadku naprawy gwarancyjnej - jeśli ta zostanie uznana - wymieniony lub naprawiony towar dostarczymy gratis. W przeciwnym wypadku wszelkimi kosztami (naprawy, przesyłki) obarczony jest klient. W przypadku uznania reklamacji i niemożności naprawy lub wymiany towaru zostaną zwrócone pieniądze.

Autoryzowane centrum serwisowe Streamlight

Profesjonalne produkty Streamlight objęte są wyjątkową gwarancją, którą prowadzą tylko wybrane centra na całym świecie. W Polsce i w Europie Środkowowschodniej centrum serwisowe prowadzi Mactronic, który posiada stale w ofercie pełną ofertę materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i akcesoriów Streamlight gwarantując szybką naprawę i sprawną obsługę reklamacji.

Uwaga! Program Bezpłatnej Usługi dla Streamlight !

W całej Polsce wszystkie profesjonalne latarki Streamlight objęte są bezpłatnym serwisem pogwarancyjnym Mactronic. Niezależnie od miejsca i czasu, który upłynął od chwili zakupu, każdy Streamlight zostanie u nas bezpłatnie sprawdzony i w razie potrzeby naprawiony (nabywca płaci jedynie za koszt części zamiennych).

Kontakt z serwisem

Mirosław Pastor
tel. 71 351 86 53
e-mail: mpastor@mactronic.pl