Gwarancja & Pomoc

Firma Mactronic prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na wszystkie produkty sprzedawane na terytorium Polski. Mactronic jako producent i dystrybutor posiada centrum serwisowe, w którym produkty przechodzą gruntowne testy przed wprowadzeniem na rynek, a w ramach obsługi posprzedażowej wszystkie wyroby objęte są stałą obsługą serwisową i pogwarancyjną przez 5 lat od daty wprowadzenia na rynek. Serwis służy również pomocą techniczną doradzając klientom w razie pytań lub wątpliwości.

W celu dokonania naprawy serwisowej (gwarancyjnej lub pogwarancyjnej) klient musi sam dostarczyć zakupiony towar. W przypadku naprawy gwarancyjnej - jeśli ta zostanie uznana - wymieniony lub naprawiony towar dostarczymy gratis. W przeciwnym wypadku wszelkimi kosztami (naprawy, przesyłki) obarczony jest klient. W przypadku uznania reklamacji i niemożności naprawy lub wymiany towaru zostaną zwrócone pieniądze.

Autoryzowane centrum serwisowe Streamlight

Profesjonalne produkty Streamlight objęte są wyjątkową gwarancją, którą prowadzą tylko wybrane centra na całym świecie. W Polsce i w Europie Środkowowschodniej centrum serwisowe prowadzi Mactronic, który posiada stale w ofercie pełną ofertę materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych i akcesoriów Streamlight gwarantując szybką naprawę i sprawną obsługę reklamacji.

Uwaga! Program Bezpłatnej Usługi dla Streamlight !

W całej Polsce wszystkie profesjonalne latarki Streamlight objęte są bezpłatnym serwisem pogwarancyjnym Mactronic. Niezależnie od miejsca i czasu, który upłynął od chwili zakupu, każdy Streamlight zostanie u nas bezpłatnie sprawdzony i w razie potrzeby naprawiony (nabywca płaci jedynie za koszt części zamiennych).

Mactronic jako Autoryzowane Centrum Serwisowe produktów marki Streamlight zastrzega iż:

1. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają produkty, które były już naprawiane/ otwierane poza ACS

2. Naprawom gwarancyjnym podlegają jedynie produkty zakupione w Mactronic sp. z o.o. sp. k.

3. Wyłącznie Autoryzowane Centrum Serwisowe, dysponuje oryginalnymi częściami amerykańskiego producenta, których używa do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

4. ACS dysponuje dedykowanymi profesjonalnymi narzędziami do napraw latarek marki Streamlight.

5. Termin naprawy gwarancyjnej nie będzie dłuższy niż 7 dni, (liczony od dnia dostarczenia produktu podlegającego reklamacji z dołączonym dowodem zakupu i kartą gwarancyjną).

 

Kontakt z serwisem

Mirosław Pastor
tel. 71 351 86 53
e-mail: mpastor@mactronic.pl

Mactronic jako Autoryzowane Centrum Serwisowe produktów marki Streamlight zastrzega iż:

1. Naprawom gwarancyjnym nie podlegają produkty, które były już naprawiane/ otwierane poza ACS

2. Wyłącznie Autoryzowane Centrum Serwisowe, dysponuje oryginalnymi częściami amerykańskiego producenta, których używa do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

3. ACS dysponuje dedykowanymi profesjonalnymi narzędziami do napraw latarek marki Streamlight.

4. Termin naprawy gwarancyjnej nie będzie dłuższy niż 7 dni, (liczony od dnia dostarczenia produktu podlegającego reklamacji z dołączonym dowodem zakupu i kartą gwarancyjną).